Veel gestelde vragen

Vreemd rekeningnummer bij iDEAL transacties?

Als u een iDEAL transactie doet, dan wordt het geld eerst naar een tussenrekening cq Stichting derden gelden rekening geboekt (ten name van Samen Goed Doen via ING).

iDEAL, wat is dat?

iDEAL is door een aantal banken ontwikkeld om op eenvoudige wijze via internet bestellingen in een webwinkel te betalen. Het gaat hier om de Rabobank, ING,  ABN AMRO en SNS Bank. Tijdens het bestelproces verlaat u tijdelijk de webwinkel van de gemeente en komt terecht op de website van de eigen bank voor internetbankieren. Na betaling keert u terug naar de webwinkel. Aan het einde van het bestelproces ontvangt u als opdrachtgever per mail een bevestiging van de bestelling en de betaling.

Voor meer informatie verwijzen we u naar: http://www.ideal.nl/consument

Kan ik mijn donatie terugvorderen?

De gestorte donatie(s) kunnen niet worden teruggevorderd.

Wat gebeurt er met het geld dat ik gedoneerd heb?

De donaties worden verzameld (via Stichting Derden Gelden) en binnen 5 werkdagen geboekt op de aangegeven rekening-courant van uw kerkelijke gemeente.

Heeft de gemeente inzage via het beheerdersgedeelte?

De gemeente heeft geen toegang tot het beheerdersgedeelte.

Wanneer ontvangt de gemeente een specificatie van de bijschrijvingen?

Maandelijks ontvangt de gemeente een specificatie van de bijschrijvingen. Indien gewenst kan periodiek een statistiek of rapportage giften worden toegestuurd.

Tot wanneer kunnen wij als gemeente gebruik blijven maken van deze gratis tijdelijke voorziening?

Deze tijdelijke voorziening blijft tot 1 oktober 2020 operationeel. In augustus ontvangt de gemeente nadere informatie o.b.v. de actuele ontwikkelingen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share |